oj oj oj...

Nu var det ett tag sen man var här och skrev....
Men jag har inte riktigt hunnit med, är så trött när jag kommer hem.

Ser att det har hänt en del saker här på bloggen, det är någon kalender ikon på sidan här.
Jag antar att det är en kalender ifall man vill att ett inlägg ska dyka upp en viss tid.

Imorgon är det ju fars dag och så måste man köpa present, jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom.
Det får bli en överraskning för mig också och se vad han får.

Nu ser jag att killen här somnat på soffan, vi var nämligen i stan idag och tittade runt lite, vi blev faktiskt ganska trötta och sega, jag har redan sovit en stund och nu är det väl hans tur och ta en tupplur.

Imorgon blir det nog gym en stund med syskonen och sen och köpa present till pappis.

Men ha det så bra så länge vi får se när jag skriver nästa gång

bye bye

Låt oss kommentera!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0