Det börjar bli så kallt!!!

Imorse tog jag på mig min mössa, det har blivit så kallt på mornarna, jag vill/måste köpa en höstjacka.
Fast det känns lite onödigt för att jag kommer nog använda det ett litet tag innan det är dags för vinter jackan.
Förresten, läste det här i dagens metro


Shit, shit, shit, hur ska jag klara mig när jag fryser redan nu????!?!?!?

Åh, man kanske får åka iväg från kylan ett tag, jag tänker på vintras bara, KYLAN! pendeltågen, bussar och tunnelbanor som inte gick i tid och man frös nästan ihjäl! Plus att kylan höll i sig ett BRA tag!!

Det kanske är bättre och använda vinterjackan nu och köpa en ännu varmare vinterjacka... hehehe
som gör att man ser ut som en michelin gubbe.... hihi

Låt oss kommentera!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0