Mage mage

De senaste dagarna har jag haft så otroligt ont i magen!! Har fått magkatarr igen, det känns som att
det bränns ända upp till halsen, det gör så ont i magen, som om man har skavsår det gör ont till och med när man går och det sprider sig till ryggen.

Ringde till läkaren för att få tid, för jag kan nämligen inte få mer tabletter förrans jag har gjort en undersökning, men grejen är att jag vet vad de kommer att säga.... Du har fått magkatarr och för det kommer jag få betala.. känns jätte onödigt.

Kan säga att jag har fått undersöka magen flera gånger och läkarna har bokstavligen sagt: Vi vet inte vad det kan vara, men ta de tabletterna som du fått...
...... Ja och nu är de slut och jag får inte fler förräns jag har undersökt mig.

Så jag har fått leva på activia yogurt och proviva produkter, har fungerat ganska bra, fast jag känner av bränn känslan ibland. Jag får ändra min kost också äta bara kokta saker, som fisk, potatis... aa jag vett faktiskt inte, ibland gör det ont ändå!


Idag blir det tvättstuga också... usch..
Fan va mycket kläder det samlas

Nu blir det lite proviva nyponsoppa
som för övrigt är jätte GOD!!!

Låt oss kommentera!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0